

Polityka prywatności
Przesyłki
Gwarancja zwrotu
Wyrób - ręcznik szybkoschnący z grą planszową plażowy dziecięcy z mikrofibry.
Ręcznik jest z mikrofibry o właściwościach szybko schnących i nadrukowaną ma na jednej stronie grę planszową .
Mikrofibra sprawia że materiał jest niezwykle chłonny, bardzo szybko wysycha i jest przyjemny dla skóry.
Ręcznik szybkoschnący wchłania 7 razy więcej wody niż sam waży. Włókna dzięki siłom kapilarnym wręcz zasysają wodę, dzięki czemu powierzchnia skóry po jednokrotnym wytarciu jest doskonale sucha. Dlatego ręcznik taki potrafi wchłonąć 3 razy więcej wody niż bawełniany ręcznik o tej samej powierzchni i gramaturze.Wymiary 70 x 140 cm. Ręcznik z drugiej strony jest biały.
Do gry nie jest potrzebna nam kostka, zamiast niej używamy pola z (plusami i minusami)
Ilość plusów mówi nam o ilości ruchów do przodu a ilość minusów mówi nam o ilości ruchów do tyłu.
Losowanie polega na rzucie kamyka na któreś z pól .
Tradycyjne pionki nie są nam potrzebne ,bo zamiast nich możemy używać znalezionego kamyka,muszelkę, bursztyna lub cokolwiek nam przyjdzie do głowy.
Każdy z graczy musi mieć 4 swoich pionki i ustawić je przy wybranym dinozaurze. Wejście na planszę następuje po trafieniu na pole z 6 plusami i 1+.
Kolejne ruchy uzależnione są od trafionego pola losowania. Gracze przesuwają się o taką liczbę pól, jaką wyrzucą kostką.Jeżeli któryś z graczy wyrzuci 6+, ma prawo do jeszcze jednego rzutu (pozostali czekają kolejkę). Kiedy przykładowo ktoś wyrzuci 6+, a potem 3-, rusza się o 3 pola (6 -3 = 3). Kiedy wyrzuci 6+, a potem jeszcze raz 6+, rzuca jeszcze raz itd. Gracz, po wyrzuceniu 6, może także wyprowadzić ze „schowka” kolejny pionek. Pionki mogą nad sobą przeskakiwać. Jeśli podczas gry pionek jednego gracza stanie na polu zajmowanym przez drugiego,pomijając pole startowe, pionek stojący tutaj poprzednio zostaje zbity i wraca do swojego „schowka” Kiedy gracz obejdzie pionkiem całą planszę dookoła, wprowadza swój pionek do „domku” – czyli czterech pól oznaczonych własnym kolorem. Do „domku” jednego gracza nie mogą wjechać swoimi pionkami inni gracze. Kiedy gracz wjechał swoim pionkiem do „domku”, a na planszy nie ma żadnych innych jego pionków, musi wylosować 6+, aby móc wprowadzić kolejny pionek ze „schowka” na planszę. W takiej sytuacji zamiast jednego rzutu kostką – ma trzy próby. To samo gracz wykonuje, kiedy jego wszystkie pionki zostały zbite i nie ma żadnej możliwości ruchu.
Wygrywa osoba która najszybciej zapełni swoimi pionkami swój "domek" kolor.
Jeśli te zasady są za bardzo skomplikowane ,przed rozpoczęciem gry ustal z pozostałymi graczami własne zasady gry i bawcie się dobrze.
Wszelkie prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania opisów, zdjęć, filmów i elementów graficznych należą do Allesuper.pl Rafał Romański i podlegają przepisom ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek elementów opisu przedmiotu jest zabronione.