search

Ręcznik szybkoschnący z grą "Bitwa morska"

49,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Polityka prywatności

 

Przesyłki

 

Gwarancja zwrotu

Wyrób - ręcznik szybkoschnący z grą planszową plażowy dziecięcy z mikrofibry.

Materiał- mikrofibra o właściwościach szybkoschnących,wchłania siedem razy więcej wody niż sam waży i trzy razy więcej niż ręcznik bawełniany o tej samej powierzchni i gramaturze,przyjemny dla skóry.

Gra planszowa.   BITWA MORSKA

Gra przeznaczona jest dla dwóch graczy.Dla każdego z graczy na połowie ręcznika znajdują się dwie tabele,duża i mała.Na dużej tabeli każdy z graczy zaznacza swoje pozycje statków,zaś na małej będzie odgadywać pozycje statków przeciwnika.Nie wolno podglądać-można się osłonić czymś w rodzaju parawanika.
Statki są różnej wielkości i zajmują odpowiednio kilka kratek obok siebie w pionie lub w poziomie tak, aby się nie stykały ze sobą.Za pomocą zebranych przez graczy  kamyków  /mogą to być inne oznaczenia np. patyczki czy też muszelki itp./, każdy z graczy na DUŻEJ TABELI zaznacza :
jeden czteromasztowiec / 4 kratki w pionie lub w poziomie/ i odpowiednio
dwa trójmasztowce,trzy dwumasztowce i cztery jednomasztowce.Czyli trzeba dla każdego z gracz po 40 kamyków /20 do oznaczenia własnych statków i 20 które będą używane w trakcie gry przy trafieniach w  statki przeciwnika/.
Gra polega na tym by odgadnąć pozycje statków przeciwnika i je "zatopić" podając współrzędne tabeli ,które w pionie oznaczone są  cyframi od 1 do 10 zaś w poziomie literami od A do J .
Na MAŁEJ TABELI zaznacza się pozycje przeciwnika. Gdy pierwszy gracz podaje   np .współrzędne A3 i jest to  trafiony jednomasztowiec to przeciwnik oznajmia "trafiony  zatopiony".Wówczas pierwszy gracz na małej tabeli w kratce A3 kładzie kamyk i zasypuje go piaskiem. Piaskiem może zasypać kratki obok,gdyż statki nie mogą się stykać.Zaś drugi gracz ,czyli przeciwnik pierwszego zaznacza  to u siebie na dużej tabeli gdzie wcześniej położył  kamyk poprzez zasypanie piaskiem kratki A3. W przypadku strzału trafionego, gracz kontynuuje strzelanie (czyli dalej ma ruch) aż do momentu chybienia. Gdy obaj chybiają to grają na przemian. Zatopienie statku ma miejsce wówczas, gdy gracz odgadnie położenie całego statku. O chybieniu gracz informuje przeciwnika słowem „pudło”, o trafieniu „trafiony” lub „trafiony zatopiony”co należy odpowiednio zaznaczyć na swoich tabelach.

Wygrywa ten kto pierwszy zatopi wszystkie statki przeciwnika.

 

Wszelkie prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania opisów, zdjęć, filmów i elementów graficznych należą do Allesuper.pl Rafał Romański i podlegają przepisom ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek elementów opisu przedmiotu jest zabronione.

chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.