

Polityka prywatności
Przesyłki
Gwarancja zwrotu
Wyrób-ręcznik z grami boisko oraz kółko i krzyżyk z mikrofibry
Materiał-mikrofibra o właściwościach szybkoschnących,wchłania siedem razy więcej wody niż sam waży i trzy razy więcej niż ręcznik bawełniany o tej samej powierzchni i gramaturze,przyjemny dla skóry. Ręcznik zadrukowany jest po obu stronach i dodatkowo ma gumkę do jego złożenia. Wymiary 70x140 cm. Użyte farby posiadają atesty na bezpieczny kontakt ze skórą. Produkt można prać w pralce .
Proszę pamiętać o rozłożeniu ręcznika do schnięcia.
Gry planszowe :
Tradycyjne pionki nie są nam potrzebne ,bo zamiast nich możemy używać znalezionego kamyka,muszelkę,bursztyn,patyczek lub cokolwiek nam przyjdzie do głowy.
Gra planszowa: BITWA MORSKA
Gra przeznaczona jest dla dwóch graczy.Dla każdego z graczy na połowie ręcznika znajdują się dwie tabele,duża i mała.Na dużej tabeli każdy z graczy zaznacza swoje pozycje statków,zaś na małej będzie odgadywać pozycje statków przeciwnika.Nie wolno podglądać-można się osłonić np. parawanem torebką lub czymś co nie pozwoli podglądać pozycji statków przeciwnika.
Statki są różnej wielkości i zajmują odpowiednio kilka kratek obok siebie w pionie lub w poziomie tak, aby się nie stykały ze sobą.Za pomocą zebranych przez graczy kamyków /mogą to być inne oznaczenia np. patyczki czy też muszelki itp./, każdy z graczy na DUŻEJ TABELI zaznacza :
jeden czteromasztowiec / 4 kratki w pionie lub w poziomie/ i odpowiednio
dwa trójmasztowce,trzy dwumasztowce i cztery jednomasztowce.Czyli trzeba dla każdego z gracz po 40 kamyków /20 do oznaczenia własnych statków i 20 które będą używane w trakcie gry przy trafieniach w statki przeciwnika/.
Gra polega na tym by odgadnąć pozycje statków przeciwnika i je "zatopić" podając współrzędne tabeli ,które w pionie oznaczone są cyframi od 1 do 10 zaś w poziomie literami od A do J .
Na MAŁEJ TABELI zaznacza się pozycje przeciwnika. Gdy pierwszy gracz podaje np .współrzędne A3 i jest to trafiony jednomasztowiec to przeciwnik oznajmia "trafiony zatopiony".Wówczas pierwszy gracz na małej tabeli w kratce A3 kładzie kamyk i zasypuje go piaskiem. Piaskiem może zasypać kratki obok,gdyż statki nie mogą się stykać.Zaś drugi gracz ,czyli przeciwnik pierwszego zaznacza to u siebie na dużej tabeli gdzie wcześniej położył kamyk poprzez zasypanie piaskiem kratki A3. W przypadku strzału trafionego, gracz kontynuuje strzelanie (czyli dalej ma ruch) aż do momentu chybienia. Gdy obaj chybiają to grają na przemian. Zatopienie statku ma miejsce wówczas, gdy gracz odgadnie położenie całego statku. O chybieniu gracz informuje przeciwnika słowem „pudło”, o trafieniu „trafiony” lub „trafiony zatopiony”co należy odpowiednio zaznaczyć na swoich tabelach.
Wygrywa ten kto pierwszy zatopi wszystkie statki przeciwnika.
Gra planszowa: Wyścig dinozaurów
Każdy z graczy musi mieć 4 swoich pionki i ustawić je przy wybranym dinozaurze. Wejście na planszę następuje po trafieniu na pole z 6 plusami i 1+.
Kolejne ruchy uzależnione są od trafionego pola losowania. Gracze przesuwają się o taką liczbę pól, jaką wyrzucą kostką.Jeżeli któryś z graczy wyrzuci 6+, ma prawo do jeszcze jednego rzutu (pozostali czekają kolejkę). Kiedy przykładowo ktoś wyrzuci 6+, a potem 3-, rusza się o 3 pola (6 -3 = 3). Kiedy wyrzuci 6+, a potem jeszcze raz 6+, rzuca jeszcze raz itd. Gracz, po wyrzuceniu 6, może także wyprowadzić ze „schowka” kolejny pionek. Pionki mogą nad sobą przeskakiwać. Jeśli podczas gry pionek jednego gracza stanie na polu zajmowanym przez drugiego,pomijając pole startowe, pionek stojący tutaj poprzednio zostaje zbity i wraca do swojego „schowka” Kiedy gracz obejdzie pionkiem całą planszę dookoła, wprowadza swój pionek do „domku” – czyli czterech pól oznaczonych własnym kolorem. Do „domku” jednego gracza nie mogą wjechać swoimi pionkami inni gracze. Kiedy gracz wjechał swoim pionkiem do „domku”, a na planszy nie ma żadnych innych jego pionków, musi wylosować 6+, aby móc wprowadzić kolejny pionek ze „schowka” na planszę. W takiej sytuacji zamiast jednego rzutu kostką – ma trzy próby. To samo gracz wykonuje, kiedy jego wszystkie pionki zostały zbite i nie ma żadnej możliwości ruchu.
Wygrywa osoba która najszybciej zapełni swoimi pionkami swój "domek" kolor.
Jeśli te zasady są za bardzo skomplikowane ,przed rozpoczęciem gry ustal z pozostałymi graczami własne zasady gry i bawcie się dobrze.
Ręcznik najprawdopodobniej lepszy niż w Decathlon
Wszelkie prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania opisów, zdjęć, filmów i elementów graficznych należą do Allesuper.pl Rafał Romański i podlegają przepisom ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek elementów opisu przedmiotu jest zabronione.